Ogromny rozwój gospodarczy na całym świecie stał się inspiracją do poszerzania akcji promocyjnych, zachęcających do nabycia różnorodnych towarów i usług. Konkurencyjność i zaciekła walka o klientów sprawiły, że reklama stała się prawdziwą dźwignią handlu ogólnoświatowego. Firma reklamowa Kraków powstała z myślą o sprzedawcach pragnących wypromować produkty wchodzące na rynek, oraz towary i usługi, których zamierzeniem jest wzrost popularności.. Wieloletnie doświadczenie, wykwalifikowany personel i atrakcyjny cennik stały się domeną firmy, dla której najważniejsza jest satysfakcja i zdobycie jak największej ilości potencjalnych klientów. Agencja reklamowa Kraków specjalizuje się w tworzeniu reklamy i umieszczaniu jej w różnorodnych formach przekazu, wykorzystywaniu kreatywnych i skutecznych rozwiązań, badaniu rynku potrzeb różnych grup społecznych, do których reklama ma dotrzeć. Profesjonalnie opracowane projekty przedstawiane klientom zagranicznym zaowocowały nawiązaniem współpracy z rynkiem Norweskim, na którym popyt na usługi reklamowe stale rośnie. Stała współpraca i nowe doświadczenia pozwoliły na udoskonalenie form przekazu, oraz większą wydajność pracy na najwyższym poziomie. Akcje promocyjne trafiające do szerokiej rzeszy odbiorców, zarówno na terenie kraju, jak i za granicą. Perfekcyjne promowanie produktów w mediach, prasie, Internecie, badanie rynku potrzeb, public relations, promocja ukierunkowana na gadżety reklamowe, produkcja telewizyjna i radiowa, planowanie imprez sprawiły, że reklama Kraków cieszy się dużym zainteresowaniem wśród obecnych i przyszłych zleceniodawców. Do kompetencji firmy należy tworzenie stron internetowych, kreowanie wizerunku, rozpowszechnianie tożsamości firmy, projektowanie ulotek, gadżetów, plakatów, bannerów, obsługa akcji promocyjnych w pełnym zakresie. Zaangażowanie zespołu, innowacyjne rozwiązania, efektywne kampanie od lat budują wizerunek firmy, zdobywając coraz to nowsze umiejętności i klientów na rynku polskim i zagranicznym. Wsparcie dystrybucji i sprzedaży jest celem, dla którego działalność jest w stanie pokonać wszystkie bariery, łącznie językowe. We współczesnym świecie liczy się głównie świeżość pomysłów i oryginalne rozwiązania zwracające na siebie uwagę adresatów. Bez skutecznej reklamy handel nie miałby prawa istnieć, a już na pewno funkcjonować w efektywny i opłacalny sposób.
Fot: sxc.hu